Voimaa ja liikkuvuutta II

Suora jatko-osa voimaa ja liikkuvuutta -verkkovalmennukselle

Mistä on kyse?

Voimaa ja liikkuvuutta II on suora jatko-osa aiemmalle verkkovalmennukselle. Voit valita jatkatko samassa ryhmässä (akro & tanssi / ilma-akro & tankotanssi / Minimal Effective Dose), vai teetkö uuden jakson toisessa ryhmässä.

Harjoittelun periodisaation tasolla harjoitusjakso etenee samankaltaisella logiikalla kuin ensimmäinen valmennusjakso – etenemme pohjaominaisuuksista eteenpäin – mutta aiemman jakson rakentamien pohjien vuoksi se tulee näyttämään selvästi erilaiselta. Pohjaa rakentavissa liikevariaatioissa on pieniä eroja, ja liikkeiden annostelussa ja kuormien valinnassa selvä ero aiempaan verrattuna. Tässä kohtaa myös erityis-hifistelyä on hieman mukana alusta asti.

Treenien osalta valmennuksen käytäntö menee tuttuun tapaan – voit valita kuinka monta erillistä treeniä ja kuinka monta lyhyttä oheissettiä haluat.

Verkkovalmennuksen aloitusajankohdan voi valita useasta eri vaihtoehdosta!

Jos haluat jatkaa siitä, mihin aiempi jakso jäi, verkkovalmennuksen jatko-osa on hyvä idea.

Erityisen paljon saat valmennuksesta irti, jos haluat jatkaa voiman ja liikkuvuuden kehittämistä siitä, mihin aiemman valmennuksen osalta jäätiin! Tarkemmat tiedot valmennuksen eri versioista alla.

Akrobaatit & Tanssijat

Kohti spagaatteja, siltakaatoja ja korkeampia hyppyjä! Yläkropan yleisvoima on sivutavotteena mukana. Tämä on se versio, joka johtaa kohti vahvaa ja taitavaa laajojen liikeratojen käyttöä tasaisella maalla.

Ilma-akrobaatit & tankotanssijat

Yläkropan voimaa ja alakropan liikkuvuutta! Yläkropan voimaa rakennetaa hyvin laajoille liikeradoille, ja alakropan yleisvoima on sivutavoitteena mukana. Tämä on se versio, joka johtaa kohti vahvaa ja taitavaa laajojen liikeratojen käyttöä ilmassa, käsien varassa.

Minimal Effective Dose

Koko kropan voimaa ja liikkuvuutta – vain yksi lyhyt treeni ja yksi hyvin lyhyt oheissetti viikossa.

 

Mitä valmennukseen kuuluu?

Valmennus on tuttuun tapaan 12 viikon mittainen harjoitusjakso, jossa treeniviikot sisältävät 1-2 treeniä (n. 60-90 min voima+liikkuvuus) ja 0-2 lyhyttä oheissettiä (n. 10-20 min liikkuvuusosio esim. lajitreenin yhteyteen). Voit sovittaa valmennuksen treenit omiin aikatauluihisi miten vain – annan suuntaviivoja ja vinkkejä siihen, mutta mitään tiukasti aikaan sidottua tässä ei ole.

Milloin?

Valmennus alkaa 15.4., ja ilmoittautuminen on auki siihen asti! Lähetän treeniohjelmat maanantain 15.4. aikana, ja voit jälleen tehdä treenit aivan omaan tahtiin.

Hinta

3kk verkkovalmennusjakson hinta on 115 € – sama, kuin ensimmäisen jakson ennakkovaraajan hinta.

2024 - Voimaa & Liikkuvuutta Vol. 2 ilmoittautuminen

Voimaa ja liikkuvuutta 2 -jatkovalmennuksen ilmoittautuminen. Valmennuksen hinta on 115 €.

Nimi(Pakollinen)

Valmennukseen liittyvät taustatiedot

Valmennukseen liittyvät toiveet

Missä valmennuksessa olit ensimmäisen jakson ajan?(Pakollinen)
Mihin haluat jatko-osassa?(Pakollinen)
Kuinka monta esim. lajitreenien yhteyteen sopivaa lyhyttä (n. 15-20 min) liikkuvuusosiota haluat viikkoon?(Pakollinen)
Käytössä olevat treenivälineet/paikat.(Pakollinen)
Milloin haluat päästä aloittamaan valmennuksen treenit?(Pakollinen)

Maksun ja laskutuksen tiedot

Miten haluat maksaa valmennuksen?(Pakollinen)
Suostumus(Pakollinen)

Valmentaja

Henri Hänninen

Henri Hänninen

Fysiikkavalmentaja, kouluttaja ja akrobatti

  • Fysiikkavalmentanut lukuisia tanssijoita, akrobaatteja, tankotanssijoita ja ilma-akrobaatteja. Niin tavoitteellisia harrastajia kuin ammattilaisiakin.
  • Valmentanut useiden eri lajien kilpaurheilijoita. SM- ja/tai MM-tason kilpaurheilun osalta fysiikkavalmennuksellinen lajikirjo sisältää mm. tankotanssin, taitoluistelun, moukarinheiton, voimanoston, pesäpallon, jääkiekon ja katutanssin.
  • Erikoistunut taitolajien fysiikkavalmennukseen
  • Kouluttanut satoja liikunta-alan ammattilaisia fysiikkaharjoittelun osalta.
  • Akrobaatti (ilma-, lattia- ja pariakrobatia sekä pariakrobatia ilmassa), voimailija ja parkouraaja.

Jos haluat nähdä tarkemman esittelyn valmentajasta niin klikkaa tästä!

UKK – Usein kysytyt kysymykset.

Minulla ei ole pääsyä kuntosalille. Pystynkö toteuttamaan valmennuksen treenit kotitreeneinä?

Kuntosali auttaa, mutta ei ole välttämätön – treenit on mahdollista järjestää samalla tavalla, kuin ensimmäisessä osassa.

Kumpi ohjelma kannattaa valita jos molemmat kiinnostaa, ja onko järkevää valita eri, kuin ensimmäisessä osassa?

Liikkuvuustavoitteiden osalta erot ovat hyvin vähäisiä, joten kannattaa valita se, joka kiinnostaa tällä hetkellä eniten. Vaihtaminen eri versioon on aivan ok – treeni etenee siinäkin tapauksessa johdonmukaisesti ja kehittävästi. Aiemman jakson rakentamat pohjat tulevat hyvään käyttöön joka tapauksessa!