Voimaa ja Lihasmassaa

-verkkovalmennus

Voimaa kaikkiin pääliikesuuntiin ja massaa koko kroppaan!

 

 Mistä on kyse?

 

Voimaa ja Lihasmassaa 1 on 3 kk verkkovalmennus, jossa kehitetään koko kehon lihasmassaa sekä erityisesti takakyykyn, penkkipunnerruksen, maastavedon ja leuanvedon maksimivoimatasoja. Valmennuksen harjoitusohjelmasta valikoituu aiemman harjoitustaustan mukaisesti yksilöllisesti sopiva versio.

 
Valmennuksen jälkeen on mahdollisuus jatkaa loogisena jatkumona Voimaa ja Lihasmassaa 2 -verkkovalmennukseen, johon pääsevät vain Voimaa ja Lihasmassaa 1 -verkkovalmennuksen käyneet. Myös Voimaa ja Nopeutta- tai Voimaa ja Kestävyyttä -valmennukseen voi jatkaa jatkovalmennuksena.

 

Voimaa ja Lihasmassaa 1 -valmennus sopii Sinulle, jos:

  • haluat lisää voimaa ja lihasmassaa koko kehoosi
  • haluat kehittää voimanostoliikkeiden (jalkakyykky, penkkipunnerrus ja maastaveto) ja leuanvedon voimatasoja  
  • arkeesi sopii kovilla treeniviikoilla neljä voimaharjoitusta viikossa
  • olet perusterve ja tällä hetkellä ei ole päävoimantuottosuuntien voimaharjoittelua haittaavia vammoja
  • osaat vapaan raudan yleisvoimaharjoittelun suoritustekniikat

 

Valmennus maksimoi todennäköisyytesi kehittyä hyvin – 95 % ihmisistä saa tuloksia tällä valmennuksella, kun panostaa treeniohjelman treenien toteuttamiseen, syömiseen, lepäämiseen ja elämän kokonaiskuormituksen hallintaan!

Kevään 2021 Voimaa ja Lihasmassaa 3 kk-verkkovalmennuksen dataa

Valmennukseen osallistui 73 treenaajaa. Heistä 22 täytti valmennuksen jälkeisen vapaaehtoisen loppupalautekyselyn 15.6.2021 mennessä. Heistä 7 oli naisia ja 15 miehiä.

Ensimmäisen Voimaa ja Lihasmassaa -verkkovalmennuksen keskiarvoinen kokonaisarvosana

Keskiarvokehitykset penkkipunnerruksen, leuanvedon, takakyykyn ja maastavedon yhden toiston maksimeissa kiloina sekä prosentteina:

Keskimäärin voimaharjoittelututkimuksissa naiset ja miehet kehittyvät prosentuaalisesti yhtä paljon, mutta miehet kehittyvät absoluuttisesti enemmän. Kevään 2021 valmennuksessa naisia oli huomattavasti miehiä vähemmän ja isommalla naisryhmällä prosentuaalinen keskiarvokehitys olisi todennäköisesti asettunut melko samanlaiseksi kuin miesten.

Parhaat yksittäiset kehitykset penkkipunnerruksen, leuanvedon, takakyykyn ja maastavedon yhden toiston maksimeissa kiloina sekä prosentteina:

 

 

”Loistava valmennuspaketti, voi suositella kenelle tahansa. Itsellänikin vaikkakin tavoitteellista treeniä tehnyt ja mitään maagista helppoja kiloja ei ollut otettavissa niin silti yllättävän hyvät tulokset.”

Jari Lähdesluoma

Aivan loistava valmennus. Jos oli jollain jotain kysyttävää tuli Tuomakselta todella tyhjentävä ja asiallinen vastaus todella nopeasti. Ohjeet oli selkeät

Jani Björk

 

“Mieletön valmennus! Mukava tehdä ohjelmaa ja vielä palkitsevampaa nähdä tuloksia. Whatsapp -ryhmässä tuli hyviä ja selkeitä vastauksia. Vaikka oli ryhmävalmennus, niin jokainen näytti saavan yksilöllistä ohjausta tarpeidensa mukaan. Aivan mahtava kokemus! Kiitos!”

– K2021 valmennukseen osallistunut

“Kiitos hyvästä valmennuksesta! Ohjeet olivat selkeät ja ohjelmaa oli helppo toteuttaa itsenäisesti. Olen suhtautunut nettivalmennuksiin aina skeptisesti, mutta tähän oli selvästi panostettu. Sain myös tuloksia, joihin olen tyytyväinen, joten siitäkin syystä jäi tosi hyvä fiilis tästä. Itselläni on treenivuosia takana jo aika reippaasti, joten näin hyviä tuloksia en uskaltanut edes toivoa 🙂 Kiitos!”

– K2021 valmennukseen osallistunut

“Kiitos hyvästä valmennuksesta! 🙂 Kehitystä tuli hienosta vaikka treenitaustaa salilla oli 18 vuotta, toki viimeiset kahdeksan vuotta oheisharjoitteluna.”

-K2021 valmennukseen osallistunut

Mitä valmennuksesta hyötyy?

Pystyt kehittämään sekä maksimivoimatasojasi että lisäämään koko kehosi lihasmassan määrää. Urheilu- ja kuntoilumielessä maksimivoima on itsenäisesti tärkeä ominaisuus maksimivoimalajeissa, ja maksimivoimareservi on tärkeä pohjaominaisuus sekä nopeusvoimassa että kestovoimassa. Lisäksi maksimivoimareservi ylläpitää osaltaan yleistä toimintakykyä, ennaltaehkäisee tuki- ja liikuntaelimistön vammoja ja lisääntynyt lihasmassa vähentää riskiä sairastua moniin aineenvaihdunnallisiin sairauksiin.

Mitä valmennukseen kuuluu?

  • Alkulämmittelyohjeet 
  • Alku- ja lopputestiviikkojen ohjeet
  • Aiemman voimaharjoittelumäärän mukaan valitun harjoitusohjelman: 12 viikkoa periodisoitua nousujohteista kokonaistutkimusnäyttöön ja 10 vuoden ammattivalmennuskokemukseen perustuvaa voimaharjoitteluohjelmaa
    • Kahden kuukauden perusvoimakausi yhdistetyllä kuorma- ja määräprogressiolla
    • Yhden kuukauden maksimivoimakauden määrän laskulla tuetulla kuormaprogressiolla
  • Liikuntaravitsemustieteelliseen kokonaistutukimusnäyttöön perustuvat  treeniä sekä voiman ja lihasmassan kasvua tukevat ravitsemusohjeet
  • Video-ohjeet harjoitusohjelman voimaharjoitteluliikkeisiin
  • Liikuntatieteiden maistereiden ja kokeneiden kovia tuloksia huippu-urheilusta tavoitteelliseen kuntoiluun valmentaneiden fysiikkavalmentajien tuki WhatsApp-ryhmässä

 

Valmentaja

Tuomas Rytkönen

Tuomas Rytkönen

Athletican fysiikkavalmentaja (LitM)

  • Fysiikkavalmentanut mm. yleisurheilun Suomen mestareita, NHL-, KHL- ja SM-liigajääkiekkoilijoita sekä kymmeniä voimailulajien SM-mitalisteja 
  • Konsultoinut mm. jääkiekon SM-liigan ja jalkapallon Veikkausliigan seuroja 
  • Kirjoittanut Voimaharjoittelun käsikirjan
  • Kouluttanut satoja liikunta-alan ammattilaisia

Jos haluat lukea laajemman esittelyn Tuomaksesta niin klikkaa tästä!

 

MILLOIN? 

Verkkovalmennus seuraava lähtö 1.9.2021

HINTA

 135 €.  Viimeinen ilmoittautumispäivä on 25.8.2021.

“Hienosti toteutettu kokonaisuus! Hinta-laatusuhde aivan tapissa, en uskonut että sinulla on aikaa ja halua vastata wa-ryhmässä niin nopeasti ja täsmällisesti kysymyksiin. Palvelunlaatu mitä tarjoat massaryhmävalmennuksessa on aivan huikeaa. Treeniohjelma on selkeä ja tuloksien perusteella erittäin toimiva.”

-K2021 valmennukseen osallistunut

 

“Loistava valmennus! Valmennuksessa tuli käytettyä vähän erilaisia variaatioita tutuista liikkeistä sekä itselle täysin uusiakin liikkeitä, niin sai hyvin ärsykkeenvaihtelua. Itselle sopiva kyykkysyvyys alkoi vihdoin löytyä alastoppien ansiosta. Kaikkiin valmennuksen aikana ilmenneisiin kysymyksiin saatiin loistavat, monipuoliset, tarkoin perustellut vastaukset.”

-K2021 valmennukseen osallistunut

Taustatiedot ja ilmoittautuminen alla olevalla lomakkeella

Huom! Ilmoittautuminen valmennukseen on sitova.

Voimaa ja lihasmassaa 1 -verkkovalmennuksen ilmoittautumislomake

Ilmoittautuminen
    Verkkovalmennukselle perustetaan WhatsApp-ryhmä, jossa voit olla yhteydessä muihin ohjelman mukana tekeviin ja valmentajiisi!
    Lähetämme uutiskirjeen tilaajille treenivinkkejä ja uusinta tietoa fysiikkaharjoittelusta!